نجوای دل
نجوای دل

یا بقیه الله...

این روزها باز دلم هوای شما را کرده است ،

این روزها وقتی بار غمها کمر قلبم را خم می کند ،

وقتی چشمه اشکهایم می خشکد ،

خارهای بغض سردی در گلویم جوانه می زند ...

دوری از شما کار دستم داده است . مرا به خواب برده است ، خوابی سنگین .

که.....

نه " همت " بیداری دارم و نه " نیت " یاری ....

برای وصالت…

اولین راهی که گزیده ام دوری بود !!!!

خواب بود ، غفلت بود ،

بیراه را برای رسیدن انتخاب کردم !!!

اما امروز راهم را از دیگران جدا کردم ،

برای رسیدن به تو ، دیگر نخواهم گذاشت ، روزهای سرد دلم ، مرا از گرمی سالها با شما بودن جدا کند ،

" دلم وصال می خواهد "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 بهمن 1395 ] [ 11:11 بعد از ظهر ] [ بیتا ] [ ]
آخرین مطالب